rubrik.

.

det är inte lätt när det är svårt!

Så sant så sant. Redan när jag vaknade i morse kändes detta inte riktigt som min dag, men fick kämpa mig upp från sängen ändå. Seg som jag var blev allt stressigt och det slutade med att jag fick springa te bussen (som vanligt, men ändå). När jag väl hoppat av vid domkyrkan tog jag mig försiktigt bort till h&m, det gick bra tills jag råkade krocka med en dörr, fick en sexig bula på köpet och bara 2 sekunder efter det snubblade jag i trappan :'( Jag lyckades iaf att hålla mig på bena, men allt kändes riktigt misslyckat måste jag få säga. Dagen på praktiken gick ändå bra, jag lyckades ta mig igenom den. Fick gå hem 45 min tidigare ida, de va lugnt idag. Personalen e mums, kommer bli tråkigt att sluta praktisera nu ju, fast ändå ska det bli skönt med skola igen på nått cpit sätt. Mest kul ska de bli å få träffa alla flicksen igen. Men kanske att jag hamnar bland personalen nån gång igen efter praktiken, har ju ändå blivit erbjuden jobb nån gång :) jääij.

Måste nämna lite om helgen oxå. Den var mumsig.
Efter praktiken i fredgas åkte jag å mammi å käkade på resturang, det blev dock en pizza, fasten om vi kunde valt något lyxigare, men det var gott. Sedan åkte vi hem å kollade på film, det blev filmen G igen, bara för att mammi ville se den å då ville jag oxå de. Den är ändå helt okej bra sådär :) hehe. Sen åkte jag å träffa Eve, det blev burger king å en promenad på stan. (jag vet att jag skrev om detta i ett annat inlägg, men och) Sen träffade jag gamla högsbo barn, sen blev det hemgång. Lördagen då jag hade tänk sova ut. Så blidde det inte, mammi väckte mig vid halv tio typ, å då var de dax för ullared. HAHA nu vet vi alla iaf att Toni gillar vengaboys, måste bara säga, boom boom boom :D HAHA! kulkul. Fick dock inte köpt så mkt :o blev ett nytt örngott eller ah sån grejs te sängen, underkläder, nagelack och en hudlotion typ. haha :) Men det var ändå en mysig utflyckt. Kvällen fortsatte hemma hos tess. Jag, fanny, frida och johanna var där å käkade massa go mat å massa go efterätt och tjötade massa. En minus över 12 var det dax att sjunga för tess å ge paket :) wiie. Äntligen e kryckan min lika stor som jag, eller kanske lika liten som jag :D haha. ja skit samma du är iaf 18 :] hoppas presenterna gjorde dig lite glad iaf, jag tycker iaf att allt passade diig gö bra! Söndagen började på jobbet och slutade framför datan antar jag, brukar typ vara så. Men där emellan kollade jag faktiskt på lite tv å sånt, iaf på OC :] mumsmums! Fick mitt lönebesked oxå, nästan 1700, gottigt där.

Snart åker eve, kommer sakna massssa :'(



Puss älsklingar!

Kommentera här: