muha




GÅ IN PÅ MSN.

Hur många är online? 50
Hur många är offline? massa
Vem är den tionde som är online? sebbe
Vem är den 4 som är online ? jag själv ;p
Vem tycker du är bäst om som är online? många kära!
Vem är den 1:a offline? robin
Vem är den 10:de offline? dias

KOLLA I DIN DATOR.

Vad har du som skärmsläckare? oemotståndlig
Hur många ikoner har du på skrivbordet? 25
Vad har du för bakrundsbild? En bild på mig själv och fanny
Har du MSN på ditt skrivbord? ajjemen
Vad är det bästa som ligger på ditt skrivbord? mina bilder

KOLLA I DIN GARDEROB.

Äger du ett par stringtrosor? jaao.
Hur många trosor äger du? Haha, massa : o
Äger du en rosa tröja? jopp
Har du en randig tröja? jopp
Hur många jeans har du? 14 st, fast använder samma hela tiden :|

KOLLA PÅ DIN SÄNG.

Är din säng bäddad? hehe nä inte just nu, mamma hatar de!
Vad ligger det på din säng förutom täcke och kudde? Just nu nytvättade kläder, annars överkast massa mer kuddar å mina söta små djur :D
Hur många kuddar sover du med? 2
Vad är det för färg på dina kuddar&täcke just nu? beige å vitt
Vad är det för färg på själva lakanet du sover på just nu? Vitt

KOLLA I DITT RUM/DATARUM.

Har du en tjock eller smal dataskärm? Smal
Vad är det bredvid dig där du sitter nu? En hylla och massa skit!
Har du en spegel i ditt rum? ahh då
Vad hänger på dina väggar? inte direkt mkt faktiskt, typ bara markus :D haha, och en ram me massa bilder på vännerna.
Äger du ett The sims spel? typ inte :o
Har du en egen TV i ditt rum? nä fast jag har en egen inte hunnit sätta upp den bara :D haha


Lala just så är det ! :D

Kommentera här: