one tree hill<3

.

Okej att jag är dum och inte förstår mig på det där med kärlek och sånt. Eller på nått sätt förstår jag väll mig på det eller ibland försöker jag ju iaf. Men ah nu kommer vi till det sjukaste, jag som alltid säger att jag inte förstår själv när jag känner någonting för något. Men nu tror jag att jag vet hur det känns. Jag längtar efter att få se honom, jag blir helt glad när jag ser honom, hela jag ryser när han öppnar munnen, hans läppar gör mig svag och hela hans utseende gör mig knäsvag. Det måste ju vara kärlek, eller har jag fel!? Egentligen skulle jag inte vilja skriva med det här, men ah det är ju min blogg, för han berättar jag "allt". Det värsta utav allt är att för honom är jag bara en i mängden, jag är en utav  dom mijoner som känner samma som jag, han vet inte ens vem jag är, han har aldrig träffat mig och dessutom kommer han aldrig träffa mig, fan va tragiskt detta är. Jag tror verkligen vi skulle kunna få ett bra liv tillsammans. Omg jag är kär i dig snigging :] Give me some love dååå...! ♥



Bara för att jag vet att alla vill se vem min älskling är!

älskardigseriöstoxå





Och för att komma in lite på helgen.
I Fredags var de myskväll hos Tess. Ja å Eve va där å vi liksom bara myste massor å kollade på fyra bröllop och en begravning (eller va den heter), den är iaf mys. mihi!
Igår tog vi oss ända ut till landet/skogen/landet ingenstans/åsa, ja kalla det va du vill det var iaf långt bort från hem, men det var mys :) Jag, Anna och Eve var liksom hemma hos Nadia som liksom bor långt bort i Åsa, vi va helt ensamma hemma och med tanken på att vi var i skogen kunde vi göra precis vad vi ville. Kvällen började iaf med tacos framför teven, som sedan blev chips, popcorn, dipp, kakor, dricka och riskakor framför nån skräckis som va helt mysko men den va bra å helt läskig (iaf just för stunden) haha. Nadia var iaf mest rädd av oss alla. Sen spelade vi värsting grymma spelet, synd att spel måste ha nån förloare bara. Men okej första omgången ägde jag er alla och Eve hjälpte mig lite då ;d haha. Men det var faktiskt sjukt kul, faktiskt ett utav dom roligaste spelen jag spelat ever! :D HAHA.
Som sagt var vi i skogen och kunde i stort sätt göra vad vi ville, så lite snusk blev de ju oxå :o Säg inte att jag har sagt nått, detta får stanna mellan oss! :]
Somande gjort vi nog ordentligen nån gång efter sex, och duktiga som vi är gick vi upp nån gång över nio för att hinna med bussen in te stan för att jag skulle jobba. Men såklart ska dom ringa från jobbet när vi sitter på bussen å säga att jag får lov att vara ledig idag, kändes ju såklart gött så att få vara ledig men hade ju ändå kämpat mig upp för eran skull,  haha:] men det är lugnt, jag klarar mig, jag är töffing!!! :]
TACK FÖR EN TREVLIG KVÄLL FLICKS!!

Dagen idag blev istället till att åka te 421 me mor min å kolla in lite saker. Hade ju bestämt mig för att köpa skor (det är verkligen det jag är ute efter), men istället kom jag hem med kläder förr 900 kr :o Haha men det är kul å shoppa å jag tror inte jag ångrar de, fick ju faktiskt bättre lön än väntat så det e lugnan, wiie! Fick köpt ett lypsyl idag oxå, dock inte mitt favvo men det får vara.






Trummhinnan sitter väll i näsan, eller!?
HAHAHA, okej jag är dum!








Nu tar molnen mark.
Jag var förblindad av att solen sken så stark.
Men mina ögon kommer alltid le mot dig.
Kan det begäras mer av mig.




 

Kommentera här: