Aint no way

.

Nu är det redan måndag, eller ah dagen är snart redan slut. Dagarna går galet fort och jag hinner inte plugga någonting, det är illa. Jag är antingen för lat eller så är dagarna föör korta :o jag tror mer på de sista alternativet faktiskt :] muha. Men idag i skolan jobbade jag å Eve lite iaf, eftersom det bara va å komma te skolan å typ ta närvaro, onödigt men ändå mys typ. Sen åkte jag å Eve in te stan å shoppa lite båda två faktiskt. mums för shopping. Eftersom det var rea å Weekday var jag ju bara tvungen å köpa något niciigt, eftersom jag blivit väldigt fast vid deras byxor. SÅ det fick bli två stycken byxor å en mumsiig tröja och även en liten ah typ av tröja på H&M me :) jääh. mumma! NU vill jag bara hitta ett par skor me, måste ba hitta. Känns liksom gott nu när jag kan köpa massa fint, å när det jag själv som har kämpat för pengarna (a) wiie. Jag är helt enkelt duktig flicka..
Idag startade träningen igen :o säger bara herregud, jag är verkligen SÅ otränad hah, eller jag tappar grymt mycket på bara två veckor. Idag hade vi bara fys, vi sprang, gjorde kämpiga saker, sprang, gjorde kämpiga saker, sprang å ah så fortsatte de. haha, kan ju säga att mina ben inte alls hängde me där den sista stunden eller ah iaf dom där sista varven, helt sjukt, så klen D: Men det kändes ändå skönt att komma igång igen. Träning på Onsdag igen, sen ska Måndags träningarna bli på Tisdagar hädanefter. Halv nio till tio. myspys :] muha. Jag gillar GAIS! <3
Imon har Fanny lovat att plugga med mig, jag bara måste sätta igång nu, jag lovar jag ska plugga varje dag nu när jag har nån tid över. Eller pluggat ska gå före allt annat förutom fotbollen då :) mihi (a)
Jag bara älskar att plugga. Tack för alla läxor, prov och alla inlämningar.
Men iaf mums för angered :D



mee



PUSS IDA!

Kommentera här: