bara lite kärlek ,

.

Tänk att en person, en närhet, en låt, en beröring, en kram, ett ord, en film, ett sms eller en sak kan betyda så himla mycket för en. Det finns så mycket saker som kan väcka så himla mycket känslor inom en, ibland även sånna känslor som man knappt visste att man hade. Det är som jobbigast när man tycker om någonting så mycket att man inte ens kan förklara det, inte ens på något sätt få fram det. Det är helt enkelt för svårt, eller kanske alldeless för långt bort från verkligheten. Jag vet inte ens vad jag vill få fram med att skriva det här, men det är bara skönt att skriva av sig lite. Fasten om inlägget inte leder någonstans. Jag känner mig bra iaf. Men nu blev min hjärna lost bara för att jag började tänka på hur onödigt detta är. Men äh!

Allt är chill!




PUSS

Kommentarer:

1 Frida:

Du betyder mycket för mig älskling! :)

Kommentera här: