tell me baby!

.

Tårar i regn, vem ser dom?
Inte jag.
Jag vet jag uppträtt som ett äkta svin
när jag bad dig dra.
Hej min vän, det var rätt så länge sen,
men än sen.
Hoppas du minns den tiden som var då.


Wiiiiie imon e de äntligen fredag, fredagen som inleder vårat underbara påsklov. Jag ser faktiskt fram emot detta lovet. Känns som mycket kan hända, eller liksom det känns som vi kommer hitta på en del. Bara solen håller sig kvar så blir allt perfa. Lovet kommer iaf börja på det ända rätta sättet, middag med mina älsklingar, liksom med flickorna som förgyllar mitt liv. Eftersom maten alltid annars blir mycket god tar jag nu förgivet att allt kommer bli perfekt imon. Maten, sällskapet å ah allt!

Idag fick jag tillbaka mitt matteprov som jag i början inte ens ville ha tillbaka. Min lärare frågade om jag ville ha det å ja ba nej, han ba ska ja slänga det? jag ba ah gör det. Sen han ba nej det kan jag ju inte göra du är ju godkänd :D muha första provet under hela kursen jag får G på, helt otroligt, å jag trodde verkligen att det gick piss på detta provet, det kändes verkligen som de! menmen, jag är stolt över mig sälv ;d Efter matten åkte jag in te stan med Fanny, fick köpt ett nytt "räknehäfte" eller vad man nu kallar de, så sa iaf jag när ja va liten, så de får faktiskt heta så. Eftersom jag är väldigt aktiv på mattelektionerna å antecknar allting så tar mina "räknehäften" slut väldigt fort (fasten om det var första blocket som tog slut nu) :D haha. Sen köpte jag solbrillor och två läppglans, wiie jag gillar mina köp, fasten om jag är mega ful i glasögon så måste jag ju ha. Solen e lite jobbig att få i ögonen ju (a)

Nu funderar jag på att sova, vill ju komma upp i tid så jag är pigg sista dagen på praktiken innan lovet :) Å bara för att jag jobbade över en annan dag i veckan så ska jag få gå hem tidigare imon :] jäääij, Jag e duktig.


Ge mig mer sommar nu och fullt med kärlek! ♥


Puss å krams ida den stoore!

Kommentera här: