Ida fixar.

.

Ja gissa vad, japp det stämmer, min data funkar igen.. Och allt är tack vare mig, jag kan vara så himla duktig om jag vill. Men vad gör man inte för att få igång sin kära, den kan ju inte bara stå här och rötna bort! Nej det funkar inte, så såhär fick det blir. Illa var det nog att jag fick igång datan just idag, för nu har jag inte fått pluggat någonting till provet imon och det känns bajs, för jag kan absolut ingenting, jag vill inte ha prov. hata små företagande så onödigt. Det värsta är ju dock att jag egntligen inte bryr mig, jag känner att detta provet får bli som det blir.. fy mig, nu är det bara fem veckor kvar och jag håller på att rasa ihop. Nej jag lovar att jag ska ta tag i mig själv å slita röven av mig dom sista veckorna.

Gaaah jag börjar få panik, jag vill faktiskt inte säga hejdå till skolan å till PS brudarna:o
galet galet galet, jaja nu måste jag plugga och duscha! :)


Klet!

Kommentarer:

1 bejb:

nemen va trevligt att de funkar igen, har ju saknat bloggen ;D

Kommentera här: