de sista!



De sista innan det är dax för mig att krypa ner i sängen. Känner att jag måste lägga mig i lite god tid idag för att orka med hela dagen imon.. För imon kommer det bli en lång dag och mycket spring hit och dit.. Men det känns bra. Och jag är fortfarande lika glad och det är bra! Imon ska jag ställa klockan på halv 9 för att ringa å kolla om det finns någon tid för att sola å finns det inte det ska jag sova vidare annars blir det att åka dit sen fort till jobbet, jobba til fem sen kommer mamma och hämtar mig och kör mig till fanny där jag sedan fixar mig för kvällen. Kommer bli lite sressigt tills jag kommit fram till fanny, men de ska funka. Jag hoppas på att det är lite folk på donkan imon så jag får gå hem lite tidigare. Då blir jag glader! Nä nu ska jag lägga fram alla mina grejer som mor min får packa ner imon innan hon kommer å hämtar mig (a) jag har verkligen världens bästa mamma! Och en skiva är gjort för morgondagen, hur den blev får folket veta imon. Den kommer iaf funka ;)

Hoppas ni får världens lyckligast avslut imon om vi inte hörs nått mer innan de nya året. För jag ska verkligen göra detta till den bästa nyår någonsin, och till det bästa avslutet för 08. Lägga allt skit bakom mig och starta år 2009 på bästa möjliga sätt! sweet! sov gott mina kära!





PUSS!

Kommentera här: