hej du.

.

Shit va tiden går fort nu, helt galet. Just nu är jag ute å praktiserar (yves rocher) väldigt trevligt ställe måste jag säga, men kan ibland bli lite segt och lite för långa dagar. men det funkar och tjejerna där är underbara :D Jag har fortfarande inte fått tillbaka min data, åh det är kasst, därför passar jag på att snylta på mostas data medans jag ändå är här. Har typ bott här den senaste veckan haha, men det är mys. Jag alex och mormor har det faktiskt väldigt treligt tillsammans, och väldigt tjockt oxå :D haha. jaja. 
Just nu är mammi i Tahiland, helt galet. Måste säga att jag saknar henne massa nu. Men på torsdag kommer hon och dom andra hem och då ska vi överraska dom på flyplats, ska bli riktigt trevligt, åh jättekul å se dom svarta igen :D ida hjärta mamma.
Skulle vilja passa på att skriva av mig lite nu men hinner inte det. Pappi kommer åh hämtar mig om en kvart, ska åka å träna:o ska bli så kul verkligen. Måste bara säga att jag har träningsverk i armen, grabben lekte med mig asså;D haha illa..



klet mina kära!

Kommentera här: