sjukling

.
(detta skulle ha publicerats i onsdags typ, men ah bloggen e lite mongo ibland :|)




Is there any boys around
That know how to make a girl feel?
That wanna make a girl feel,
Make her feel good?
All I wanna know
Is there any boys around
That know how to make a girl feel?
That wanna make a girl feel,
Make her feel good?
I just wanna know




Just nu sitter jag hemma och är sjuk, jag verkligen hatar att vara sjuk speciellt när mamma oxå är sjuk. För det är just då när man mår sådär extra piss som man behöver sin mamma, och det är när mamma är sjuk som hon behöver mig som mest. Och nu kan vi knappt hjälpa varandra! illa där. Fast jag känner mig  ändå något bättre än igår och det är ju bra. Måste gå på nån bajs grej imon på Rhösska, men jag får nog skita i massagen iaf! Måste bli frisk till på fredag för då blir det ju STOCKHOLM! jääij :]

Jaa eftersom att jag ändå bloggar nu kan jag ju berätta om min trevliha långhelg, annars vet ni lika bra som jag att det kommer gå för lång tid och ingen kommer bry sig om vad jag gjorde för 5 veckor sen :D haha! Så ah lika bra att ta upp det, för jag hade SÅ himla bra, vill bara att alla ska veta!

Torsdag- Direkt hem efter skolan tillsammas med Nadia och Fanny. Väntade på Tess som skulle komma med pizza till oss, vi käka och fixade oss åh ah förfesta med ett glas iaf :) haha. Sen blev det bussen in till stan där vi mötte anna och lite senare eve med hennes gäng. Det var dax för ugång (sticky) för det var faktiskt eves födelsedag. Det blev en galet lyckad kväll med dans dricka och massa "försöka rymma försök" och lite prat med  söta pojkar - och nej den den kvällen blev det inget haffande :D haha!
Fredag- Jag och Nadia skulle börja dagen med att gå till skolan, måste säga att det var det jobbigaste under den dagen.. vi försov oss lite med flit sen var mammi tvungen att köra oss te skoln (tack bästing!). i skolan var man galet seg,som tur var skulle vi kolla på film så då kunde man passa på att sova lite, haha gott :D efter skolan åkte jag och fanny in te stan för att träffa jennie som skulle bli en snabbis, de blev det för fanny men jag och jennie råkade fastna inne i stan men visst kom hon hem med några fina prylar :] Tillslut blev klockan allt för mycket och jag fick skynda mig hem, folket skulle u komma vid 8 å börja förfesta. Väl hemma blev det en snabb dusch och en snabb styling över huvud taget, men det gick fint. Alla kom och förfesten rullade igång, vid halv 10 drog vi vidare till frölunda där eves kalas skulle hålla till. Kvällen blev jättebra och allt var lyckat. Tack eve babe!
Lördag - Idag var dagen då jag fick gå hem till mosta och säga hejdå till favorit kusinen som flyttar te barcelona, ba sådär liksom, sikken unge :o jaja, det gick helt okej bra,lite jobbigt att hålla tårarna borta när mosta bara gråter :D haha. så kul! Jag köpte faktiskt med mig en popcornpåse och 2 påsar godis, det är hon värd ;) hoppas inte att hon kommer sakna mig allt för mycket nu! Efter att ha vart där var det dags att möta upp eve som skulle hjälpa till att fixa mig :] det är ju hennes liv så man är tvungen att låta henne hjälpa till ibland (bara bra för oss) haha, mummi <3 Japp när jag var stylad å klar så var det dax att säga hejdå till eve och hej till Fanny, Jennie och Robban :D Vi begav oss till vallda där det var dags att parta och fira robban me såklart, han fick fin fina presenter av mig å fanny :] HAHA! Jättelyckad kväll. tack alla underbara.
Söndag - Min dag började på jobbet, underbart underbart, verkligen. Fast det är ändå ganska kul. Eller iaf ibland. Jaja, min långa helg (enligt mig då) blev mega jätte super duper bra, jag är så nöjd :D Tack alla som var med och gjorde min helg så himla BRA!!! <3 kärlek till er.

Klet på er!

Kommentera här: