morsdag

.

Åh mamma jag tycker om dig så himla mycket. Jag kan inte ens beskriva min kärlek till dig, jag är så glad att jag har dig. En mysig kväll med mammi, kusin å mosta idag. Tack!


Det har vart en bra dag, fast ändå en jobbig dag. Mycket känslor. Jag har liksom gått nedåt idag igen, nu mår jag skit igen. Veckan som har gått så bra, jag kunde liksom börja tänka igen. Men nu sitter jag här igen lika vilsen och borta och lika ensam igen. Jag orkar inte. Jag vill ha dig kvar här hos oss. Imon är det begravning, och jag har bestämt mig för att jag ska titta på dig en sista gång, liksom säga hejdå. Åh, jag vet inte vad jag ska ta mig till. Du är i mina tankar hela tiden. Jag vill inte säga farväl. Farmor kom tillbaka och ta hand om mig, jag behöver dig!





Kommentarer:

1 Joakim Forsberg:

morsdag är överskattat

2 Frida:

Jag tänker på dig idag.

Kommentera här: