apans sång

.


Haha, jag döör :'D du är min apa!


Åh min dag har vart bra och jag har hunnit med massa, mest roligt var det att träffa flickorna, känns som att det var ett tag sen (a) för jag har världens bästa vänner!
Jag gick upp ganska tidigt efter att robin ringt å väckt mig (a) mihi, väntade på att oscar skulle sluta skolan så vi kunde åka å köpa present te mammi, så när han kom hem åkte vi hit och dit och hit och dit igen innan vi bestämde oss för vad de fick bli. Men det vi valde blev perfekt! Mamma kommer bli så glad, jag vet! Sen åkte vi hem och jag fick duschat å käkat lite innan jag fixade mig mer för att åka in te stan. Där inne blev det kebab, eller iaf för fannys del och gissa om jag var avis. Sen lite affärer, en till present till mamma och underkläder och en väldigt för enkel men snygg klänning till mig :) lala. Hoppas det är rätt färg nu ;) haha.
Sen blev de hemgång, mer mat, ombyte för träningen ner å mötte pappa och ah till träningen kom vi men gissa vad.. träningen var inställd. hatar faktiskt öis, och ibland hatar jag att vi är ett tjejlag för vi kommer alltid sist på listan och får sämst planer å skit! dumma! När pappi körde hem mig lyssnae vi på en bok, ni vet en bok på skiva haha, sjukt. Men den var bra och jag änna fastnade för den så där satt jag och pappa tysta i bilen å bara lyssnade. Min pappa kan vara så go ibland, och jag tycker om honom. Men jag har fortfarande funderingar på hur jag ska göra med fotbollen, ja vill spela men samtidigt känns det som att jag inte orkar och som att jag inte kommer ha tid till det. Jag har redan missat all matcher förutom en,  för att jag jobbar. Och det är nte kul! jaja, får se hur det blir.

Funderar på att gå å sova lite trötter, sen ska jag jobba dag imon istället för stängning, känns ändå skönt :)
Ska prata med robin innan jag ska sova med, har jag bestämt!

Snart fyller älskings mamma år, hon är bättre än bäst i världen, japp hon är min idol!



sov sött, puss!

Kommentarer:

1 Frida:

Hade ni skoj i tyskland?:) Va gör du i helgen? kanske man kan hitta på något?:)

2 fanny:

Hahahah va gölliga ni är :D lyssnar på en bok, men de är ganska soft endå :D haha

3 ida:

lätt fattar du hur mkt vi chillade :D:D haha

Kommentera här: