Något du kan läsa!

.

kanske lite försent!
haha..


Jag har kommit hem från tyskland, åh det är galet vilken helg vi har haft, jag orkar egentligen inte skriva nu är seg som en apa. haha. Men ah det var galet å sjukt kul. Vi har liksom hunnit med allt, skratta å gråta, skämta å tjöta :D haha liksom bara på en helg, åh satan vad vi har dansat å satan vad jag har saknat! :) mihi. Mamma blev gö glad för texten jag och alex skrev till henne och som vi även sjöng upp för henne å resten av folket på båten, åh gud va fort låten gick men vi var bra och mamma grät av lycka, för att vi är så gulliga. Vem har så söta barn!? :D lala. Men jag har gjort slut på för mycket pengar, drog kortet lite för mkt där uppe i kalasrummet, och drinkarna var ju inte allt för billiga. Men japp jag alex å "gamlingarna" hade en gelen tripp å det var sjukt. Jag å kussen blev lite spelberoende där ett tag, men så får det ju vara ibland me :)

Okej jag orkar inte förklara mer, bilder kommer :)




På fredag kommer du hit, åh gud va vi ska mysa! miss u ♥

Kommentera här: