all kärlek är bra kärlek!



Bara 37 dagar kvar till värmen nu, jag längtar verkligen bort igen. Och vi kommer verkligen få en super resa, jag känner det på mig. Längta!

Vad har hänt sen senast jag blogga då, jag minns inte. Firat jul har jag och kalasat lite, annars har det nog vart ganska lugnt. Mycket jobb nu. Jag måste jobba hela tiden för jag vill ha massa massa pengar, utan pengar kan jag faktiskt inte överleva. Och överleva vill man ju. Ja men julafton var mysig och jag fick massa fina klappar. Och pappa hade en lyckad födelsedag. Allt var liksom bra.

Nu ligger han där igen, fast värre än vanligt. Jag var iaf uppe och sa hej då till honom idag. Han lever nog inte länge till. Hur det känns? Jag vet inte, allt är så blanadat, men klart jag är ledsen, men han behöver faktiskt inte lida mer nu. Nu är det bara att vänta in den där jobbiga dagen.




Kanske dax att krypa ner nu.
PUSS!

Kommentera här: