elins födelsedag



Helluuu och god morgon typ.
Jag sitter fortfarande i sängen typ lite halvdöd sådär, eller så har jag bara sjukt svårt för att komma igång. Jag MÅSTE städa mitt rum och bädda rent, det är ett måste innan jag lämnar mitt hem. Men de ska nog gå bra? Med lite håkan från högtalarna ska nog allt bli super.
När jag är klar ska jag ta mig in till stan för att shoppa lite, har hört att det är sjukt mycket sommarrea nu och vem gillar inte rea. Jag älskar det! haha. Sen ikväll blir det en cider eller två på antagligen chez för att börja fira elin lite lätt, om ni är sugna på att hänga på så är det bara å säga till. chez är öppet för alla, tror jag ? :) right elin?

Nä nu måste jag börja fixa här annars kommer jag aldrig hinna, mitt rum är kaaaaoos!

PUSS
sålänge!

Kommentarer:

1 Sara:

Bilderna kommer. Jag ska bara orka lägga in dem, hahahaha! Så sjukt seg ibland :P Jadå, hon kan haka :) Ses snart! Pusssss

Kommentera här: