nattis inlägg



Go kväll alla nattugglor. Jag är fortfarande vaken, som vanligt typ. Men ska snart krya ner för att å lite mer sömn än inatt :) Jag är ledig imon, känns hur skönt som helst, jag behöver en ledig dag nu. Min dag har vart bra, stranden var mysig, jobbet var mindre mysigt, men de gick la bra. Eller ah jag var seg men de gick bra iaf. När vi slutade åkte jag, babe, lucas å ricard och tog oss ett kvällsdopp, eller dom gjorde det och jag kollade på :) haha. kände inte riktigt för att doppa mig just då. Men det var mys.
Nu sitter jag här i min ensamhet och känner mig klibbig. Sjukt äckligt. Imon blir det till att städa rummet och bädda rent min säng. Sen blir det en shoppingrunda på stan med Sara och fanny :) me like.

Nu kan jag iaf skriva grattis till min babe.
GRATTIS UNDERBARA ELIN!


nu ska ja sova, PUSS!

Kommentera här: