hääääj coffe-bit



Det här inlägget är bara till dig coffe, fast det är ju okej för er andra att läsa det dock, fast det är bara, då menar jag BARA coffe som ska ta åt sig av allt gott och ont som skrivs i detta inlägg. Bra då är vi överrens. Och för er som inte vet så är coffe nog min bästaste killkompis, vi liksom hänger ihop hela tiden. 24/7, Nästan då, eftersom att vi jobbar ihop, går i samma skift, är lediga ihop, åker bil ihop, leker ihop, drar skämt ihop, skrattar åt samma saker, förstår varandra genom att göra en min, pratar om allt skit ihop och vi dejtar samma kille. Förstår ni, vi nästan hör ihop, fast vi är tre, så bra är det. Det är inte många som har en sån go coffebit som jag :] Nu har alla fått en liten inblick av vem coffe egentligen är.

Och eftersom att jag vet att du (coffe) sitter å läser typ nu, ah nu nu nu nu nu nu nu, åh ah du är ju en utav dom som får stå ut med mig varje dag så du vet hur rolig jag är. så jag vet att du sitter å ler lite nu när du läser, bara för att du älskar mig, I know u do.. :D lala.. Åh vet du vad jag tänker på nu, du vet charlie the unicorn haha där i början när dom simmar i luften med simmfötter å grejer, HAHAHAHA, sen du vet hoppa i skogen i skon å tungan i skogen, önska du kunde höra mitt ljud jag gör nu, (jag sitter å gör ljud för mig själv å leker med min tunga, jag vet att du gör det med) och folk som inte fattar tror jag är dum i huvudet å det är jag ju men ändå...
HAHAHAHAHAHAHAHA, banana in your ear.... :D:D

Okej nu börjar jag tröttna på mig själv, du vet hur det ligger till. Du vet iaf att du är bäst coffe och jag tycker om dig. Glöm inte att lämna en kommentar, för detta var bara till dig!! :] Fast andra får ju såklart med slänga in en kommentar, ni vet hur glad jag blir... :]


Här e lite roligt bara till dig med!!







KÖSS!

Kommentarer:

1 Coffe:

HAHA du är så jävla bäst liten :D <3 bästa som hänt med att börja på donken e ju att ja träffat dig å jyri :D så sluta gå andra tider än våra skifttider nu! näe......jo :D



CHAAAARRLLLAAAAA glubb glubb

2 Nadia:

Hahaha what? jag fattar hälften men det blir asbra :D när kommer mitt inlägg då? hihihih :)

3 ida:

du kan inte fatta allt nadia :D de funkar ba inte. fört måste du bli lika dum som man bli när man umgps med typ två nötter dygnet runt :D:D hahaha..

Men det e sååå sköööönt..



Vårat skift äger ju alla nugget i flickans *******!!! lalala, shoe shoe :D:D

4 ida:

hahah å ida kan inte stava alls :D men det e ba så de e !!

5 Evelina:

HAHAHAHHAHAH fan nu fattar jag va min bror talar om, shaggashagga shoee shoooe. min STOFFE pratar exakt som the pink unicorn.. typ det är hans röst nu. och nu förstår jag så tack för det. ååh vi vet ju alla jag är nuggets-flickan även om du vägrar erkänna det!grrbrrr

6 malin:

charlie the unicorn 2, jag dör! :D charlie är lite min och min bästis grej, vi upptäckte den videon innan vi drog till kreta, så vi satt och sa: chaaaarlie! hela tiden...så det är typ smeknamnet på varann nu...:D

och jag älskar också coffe! trots att han envisas med att kalla mig mölin...:D

och dig med, sockerkaka!

POK

7 malin:

och nu dog jag av skratt! min förra kommentar kom inte in...?

Kommentera här: