091008



Idag känner jag mig taggad igen. Det känns skönt. Jag bara längtar efter värme. Här regnar det bara och jag tror fan att det haglade lite förut när jag och mor gick till tvättis :o är det inte sjukt. När allting bara är blött och grått vill man bara bort här ifrån, så nu är jag så lycklig att jag ska till sol, värme och riktigt apor om två dagar :D sweet!

Idag var jag uppe jätte tidigt faktiskt, mor väckte mig innan halv tio någon gång och efter det har vi vart och hämtat ut mitt körkort, fruktansvärt sexigt måste jag säga. Vi har tränat och vart å handlat det sista för min del innan resan och till hemmet. Vi har hälsat på morfar och just nu håller vi på att tvätta. Jag och mor är duktiga.
Så när tvätten är helt klar kan jag börja plocka fram mer kläder oxå, då det var en del som låg i tvätten.. tror jag. haha. Ååh det är så nära nu..

Imon blir det oxå en del att fixa, känns som att man e igång hela tiden nu. Man är så rädd att missa någonting eller att man ska glömma nått hemma, det skulle liksom inte vara super. Så imon ska jag packa packa packa, blir nog en fika i stan med tjejerna. Eller jag hörde nått om det för ganska längesen vet inte om det ligger i allas schema längre ?? Ge mig lite info ni som vet! Sen ska jag hälsa på min far och kanske hans dam en sväng imon med. Sen blir det kalas och ännu mer packa antar jag.

Nu ropar mamma om att vi ska till tvättis igen, sen ska jag p middag hemma hos fanny. Sånt gillar vi.
Nu måste jag springa.


PUSS!

Kommentarer:

1 Anna:

jag vet då inget om nån fika :O

2 Sandra:

Hoppas ni får det underbart, när reser ni imorgon??



3 jasna:

svar: visst är han lite småmysig! :)

Dina inlägg är väldigt bra måste jag säga! kram

Kommentera här: