091009



Klockan är över 12 men för mig är det fortfarande fredag. Fast min fredag är snart slut, men innan jag ska sova ska jag invänta min pojkvän som kommer hit om en stund sen ska jag kramas jättemycket med honom och han ska få ge mig massa kärlek och massage innan jag åker, muha.

Idag då..

- Jag har hunnit ta en fika på pippi fiket med tess och fanny.
- Jag träffa coffe fort, på ett konstigare sätt än vad vi tänkt oss men det gick bra.
- Jag har packat fram lite mer.
- Pappa och Lena kom förbi på en fika. Jag fick blommor och pengar ♥ så söta!
- Jag har vart på kalas hos Joakim, sjukt trevligt!

Japp jag har gjort en del, det känns bra. Och nu har jag nästan träffat alla innan jag åker. Några som jag inte riktigt hunnit med och det suger ju, fast jag kommer ju hem om en månad igen så det är lugna fisken :)


Och till det tråkiga, min morfar skulle fyllt år idag. Och det suger att han är borta, jättemycket faktiskt. Och tiden har gått så fort sen den där dumma cancern tog honom ifrån oss. Allt kan vara så himla orättvist. Jag hatar att se mormor så sårad som hon är. Hennes saknad är så stor. Jag önskar han var här med oss igen. Världens bästa morfar!

Imon drar vi, ska nog hinna blogga lite innan, annars får ni inte glömma att läsa våran resdagbok HÄR!




PUSS!

Kommentarer:

1 Anonym:

Du har blivit utmanad :P

Kommentera här: