100422



100422 = torsdag = tess födelsedag. Grattis babe..

Idag är det sol ute igen, man undrar ju vad som händer med världen egentligen. Men varför inte lite hagel i april det skadar la inte, varför längta efter våren ? Kanske för att kylan gör mig galen, ge mig sol, värme och bara ben. i looove.
Idag ska jag jobba stängning, man känner sig alltid lika taggad när man ska göra det, tackar gud för att lönen kommer imon och att jag bara jobbar mellan hela helgen. super. Och i helgen ska vi såklart fira kryckans stora dag, kommer bli en kanon kväll. Nu ska jag tagga till och fixa mig till Inna, underbart!

(okej här skulle det komma en låt, men vaaa, har dom ändrat på youtube, jag behöver hjälp!!)

Bara för det slutar jag här, nu ska jag ha mat!

Kommentarer:

1 Robin Carlsson:

"bädda in"-texten finns nu under youtube klippet och du behöver klicka på knappen för att få fram texten, whos the man!? ;)

Kommentera här: