leka i solen



Jag har precis kört ner mamma till storan, hon skulle på någon föreläsning. Så nu får jag ha bilen till och från jobbet, mycket skönt. Tur att jag har världens bästa mor som vill dela med sig av våran brum brum så mycket :)
Imon är jag ledig, någon som vill leka med mig i solen då kanske, för jag hoppas verkligen att det bli sol. Ta en promenad någonstans kanske? kommentera här ring eller smsa mig. Haha.

Nu ska jag fixa mig sen åka iväg till nått fruktanvärt tråkigt ställe men det enda stället som kan få mig å tagga å spara till resan. Nu kör vi. Jag gillar donken egentligen är bara lite deppig på stället kanske. Förlåt.



nu kööör vi, tagga tagga tagga!

Kommentarer:

1 Anonym:

söt bild ;) Bara å tagga, tagga, tagga haha hade gärna velat leka imon men kan inte ¨:(

2 Evelina:

osöt bild haha! kan tänka mig att du är trött på stället, du har ju typ jobbat röven av dig där i 50 år.. men tänk näru ligger där på den vita stranden, med drinken i handen och stekande sol.. då är det värt all möda!

3 Jyri:

Jag vill ut och gå ;)

Kommentera här: