när det äntligen är över



Du ville prata häromdagen
och helt plötsligt blev det tyst
jag undrar vad som hände
vi som skrattade nyss


Idag har det vart en sån där knasig dag på jobbet, vi har inte haft någonting att göra samtidigt som det typ har rullat, ändå har vi inte sålt bra. Sånna dagar känns bara knasiga, man har egentligen massa tid men hinner inte göra någonting för att folk springer in hela tiden å köper smågrejer eller så kommer det in en flock som vill ha tasty eller frölunda målet. Haha. kul kul, det har iaf gått bra idag, fick faktiskt gå hem tio minuter tidigare. gott.

Imon är jag som sagt ledig, ska bli skönt. Ska börja dagen med att sova ut.. som alltid:) sen ska jag städa mitt rum, det behövs nu. Sen vill jag typ äta glass i solen om det bli sol imon då. Jag skulle till och med kunna tänka mig att mysa i slottskogen bland älgarna, dom är mysiga!
Ring och väck mig i tid om ni vill träffa mig i tid ;)

Natti natti!

Kommentarer:

1 Robin:

Fröööölunda målet var väla nice ;-D

2 ida:

hahah underbart är det la :D:D

3 Sara:

Jaa, jag taggar och vill köpa massa massa kläder att ha med. Sen kommer jag tänka på lilla dig och hänger tillbaka allt ;) Så du kan få dina så snart som möjligt!

Kommentera här: