Hua hin

Hej hej, hoppas ni alla har det bra hemma i kylan. Blir tyvärr inga vykort från värmen så ni får era fina hälsningar från denna kära blogg eller från fb. Det får bli bra och ni får bli glada. Muha. Ni borde ju fortfarande vara nöjda med korten ni fick från mig å nadia sist dom räcker nog ett tag till :)
Vi har det iaf hur bra som helst här i hua hin, huset är hur fint som helst och poolen är underbar att svalka sig i. Vi har det verkligen hur bra som helst. Inget regn, "bara" 30 grader i poolen och 30 grader plus i luften. Om jag trivs? Ingen tvekan här lever jag livet och här vill jag stanna.
Jag har vågat mig på en moped i den galna bilvärlden här. Men det har gått bra nu kan jag köra in till stan och hem igen om jag vill. om jag är duktig? klart jag är! Sen har vi gått på massa marknader och shoppat lite, blir tyvärr nog inga presenter heller, jag är tråkig, haha ni får bli glada iaf. Vi har vart på shamponering, hur skönt som helst men mitt hår var inte det lättaste att borsta ut, tyckte faktiskt synd om tjejen som fick kamma mitt hår :/ Men skönt var det och platt blev mitt hår utav en fön. Hur sjukt som helst, mycket fint! Vi har även vart på sån fiskmassage, sjukt var det kittlades, kunde inte sluta skratta men skönt var det och efteråt kändes fötterna som nya :) Får nog gå på sånt igen innan hemgång haha.
Nu nån dag tar vi oss nog till apberget kommer bli riktigt kul, ska ta mycket bilder så ni kan få se sen. Och snart framöver drar vi till phi phi några dagar. Sjukt vad jag längtar. Kommer bli riktigt kul. Men nu svettas jag, dax att ta ett dopp i poolen och vara med på vollyboll turneringen, jag vinner alltid ;)
Ta hand om er så hörs vi.
PUUUSS!

Kommentarer:

1 jennie:

Hej din apa!

Nu får du komma hem snart tycker jag! jag är alldeles för avundsjuk :P haha

nä, hoppas ni har det hur bra som helst! det låter som paradiset :)

men ska bli kul när du kommer hem hjärtat, puss på dig!

2 Evelina:

FISKMASSAGE?! WTF HAHAHA

3 Fanny:

Fan vad härligt allt låter men håller med eve vad sjutton är fiskmassage hahha ;D Jag saknar dig gumman!! Men snart är du hemma igen & då vill jag höra ännu mer om allt. Helt underbart juu, fortsätt att leva livet & lev lite för mig med haha! Pusss <3

Kommentera här: