lycklig



Det är så himla mycket pirr i min kropp som vill komma ut och det passar la bra nu sista dagen på semestern å allt. Känns enormt tragiskt att man faktiskt ska börja jobba igen, började bli van vid mitt slappis liv, göra vad jag vill, när jag vill, hur jag vill, med vilka jag vill. Sova när jag vill, gå upp när jag vill och bara leva livet. Men ja det är inte riktigt så livet ser ut, imon drar vi tillbaka till verkligheten. suck.

Men livet rullar faktiskt på och mycket roligt händer nästan hela tiden. Jag kan nästan inte sluta le, det är så mycket lycka överallt. ÅHH! Jag är lite kär i sommaren med. Och nu är det mindre än två månader kvar tills vi drar, hur tror ni det känns.. GALET! Jag hade kunnat skriva flera sidor om allt vi gjort under semestern men känns ganska ovärt, sen är det typ 40 grader ute så nu ska jag ta tag i min dag..


Kommentarer:

1 Sara:

Nu får vi dra igång det här. Buckets at kontiki! Snart snart snart.

2 Nadia:

Weehoo snart drar vi, jobba jobba jobba!! :D

Kommentera här: