31 maj



Sjukt att det faktiskt är juni imorgon, borde det inte vara sommar nu. Blir galen. Vill kunna gå barbent nu, jag vill kunna åka å sola vid havet och bada. Sen vill jag ha semester, men nu ska jag bara jobba hela juni sen har jag lite semester, hur skönt ska inte det bli.. underbart!

Det har hänt en del sen sist jag skrev och allt har vart super faktiskt.
Ricard och lucas tog studenten i torsdags så då var vi där å fira å grejer, sen blev det Ricards mottagning å sen en sväng till chez, riktigt mysigt.
I fredags tog therese studenetn så då var vi där å kramade henne sen blev det film mys hela kvällen med tre filmer, bra filmer faktiskt och massa chips såklart. :]
På lördagen jobbade jag lite innan jag åkte hem till alex å kims nya lägenhet för att kolla läget, sen blev det hem å fixa sig för att få träffa ANNA igen, hur nice var inte det. as bra. Saknat henne ju. Blev lite cider å massa tjöt på chez, as gött. välkommen hem darling!
Igår på mammas dag började jag dagen med jobb, sen tog jag med mor på bio. Och gud vad bra det blev. Filmen var jättebra, man fick skratta å gråta så det passa perfekt, sen blev det lite mys hemma innan det blev dax å sova..

OCH IDAG ÄR JAG LEDIG :D jäääij.
Så nu ska jag ta å städa mitt rum, ser äckligt snuskigt ut här inne:/ fy!

Hörs sen.

Kommentera här: