hej igen



Man far passa pa att skriva lite nar nagra sover middag och fixar sig lite. Vi har det fortfarande lika bra. Fick precis hjalp av en snall thai med att saga upp mitt las pa vaskan som hade fastnat pa natt satt. As knasigt men nu ar den oppen iaf. Gott! haha. Ikvall blir det la stranden som vanligt och lite alkohol a sant gott. Kanns grymt, taggad som alltid. Och varat gang ar ju bastaste, vi har grymt kul ihop och igar kom en till flicka fran orebro sa nu ar vi 9 stycken, hur bra som helst. Nu ska jag sminka mig lite och sluta skramma alla thaier.

Puss pa er!

Kommentarer:

1 Lena:

Ja att ni har det härligt är det ingen tvekan om....vad skoj för er.Pappa och jag är i stugan, det har varit lite regn men det är skönt ändå att komma från staden....Ha det bäst och hör av dig snart igen.....Många goa kramar från mig och pappa.

2 Frida:

Pratade med Nadia igår i tele genom Camilla:) Så kul att höra att ni har det bra!! Saknar er!

Kommentera här: