läggdax



Just nu sitter jag och dricker en kopp te och väntar på att robin ska bli klar med att raka skallen så vi kan gå och lägga oss. Han är inte allt för snabb den där pojken.

Min torsdag har varit bra. Jag började dagen med att gå upp typ jättetidigt bara för att få ha robins bil under dagen, lätt värt. Sen blev det en runda på backaplan innan jobbet. Dagen gick ganska bra och bättre blev den när alexandra och hugo kom och hälsade på, dom lyckas alltd göra mig så himla glad :)
När det var dax att gå hem mötte jag upp fanny och nadia för en tripp till Ikea där det blev lite shopping. Efter att ha lämnat flickorna i stan plockade jag upp mamma vid centralen som har haft det kul i spanien i en vecka, inte avis alls. Från centralen tog vi oss sen till ikea igen för att hämta upp robin sen har vi bara myst hemma hos mamma. Jag har faktiskt saknat henne nu när hon varit borta så det var mysigt att kramas lite med henne igen.

Nä nu blev jag trött, så nu går jag och lägger mig... utan robin! :(


Här är finaste finaste HUGO!!




Puss.

Kommentera här: