God natt

Känns som att det varit en lång dag idag men den har vart bra. Började dagen med å fixa lite grejer här hemma sen blev det torget för att kika i affärer, säga hej till eve och köpa hårfärg. Efter det tog jag och lillebror oss till min fins kusin som idag fick äran att leka med mitt hår, så nu är det hej då blondin ida och hej ny ida :) slänger in en bild imorgon tänkte jag! Tror jag är nöjd iaf måste bara vänja mig å så ska vi fixa till de sista på lördag.. :]
Jag har även hunnit med skopunkten med mor å prinsen där vi fick handlat ett par skor var, sweet. Sen blev det mys hemma hos mamma med toast, bullar, munkar och repris från idol på tv. Sånt gillar jag.

Måste bara att idag denna fina torsdag har jag haft mitt körkort i exakt två år, goo mig! Och sen har jag och min underbara tio månader idag, me like, fler ska det bli!

Nu.. Sova, god natt!

Kommentera här: