love on top

Now everybody asks me why I'm smiling out from ear to ear..

Det är mycket blandade känslor som åker omkring inne i mig, om jag ändå kunde förklara allt som försiggår i mitt huvud. Men jag hänger inte ens med själv. Det är helt enkelt bara mycket just nu, mycket skit och ganska mycket bra. Jag vet inte riktigt vad som har hänt, men jag har på nått sätt tappat allt och någonstans påvägen försvann mitt humör och det känns ju sådär. Jag försöker hitta tillbaka, men vi får se hur det går. Jag lovar att jag gör mitt bästa. Det bästa i mitt liv just nu är iaf min kärlek, han är allt. Han finns alltid där och betyder fruktansvärt mycket för mig.




Kommentarer:

1 porrankan:

vill trycka gilla men det går jue icke. wuäah. anyways förrutom karlabiten din & stora påskägg så finns jag också till för att få dig att le. bara såru vet.. osminkatangelface (A)

Kommentera här: