kalas söndag.

Jag lever, men tappade lite intresset att blogga när det inte ens finns en chans för den som vill att kommenter. Inte för att det händer allt för ofta men ändå. Nu vet jag iaf vad problemet är. Det beror mest på att jag nästan hela tiden bloggar från appen på telen och med den är det något problem som dom håller på att fixa, så hoppas att det löser sig snarast. Har ju min nya blogg som ligger och väntar på att bli använd med, men känns så tråkigt att lämna allt gammalt här. Så på nått sätt ska jag försöka få med mig alla gamla inlägg till den nya och börja om där :)

Idag blir det iaf kalas med jobbet och jag har sett fram emot det här skit länge så tror att det kommer bli skit kul. Bara alla är lika taggade som jag så kommer vi göra det till en helskön kväll, och jag gillar ju alla donkisar så det kommer bli grymt! Imon kommer man dock må som man förtjänar och då kommer det inte vara lika kul att ta sig upp kl 5 på morgonen för att jobba. suck!

Nu ska jag städa lite sen kanske äta nått och börja fixa mig..

Kommentera här: