tro och tvivel

Mitt internet suger och min dator suger och det ger inget positivt alls just nu. Så imorgon ska robin ringa och skälla om vårat bredband och jag måste åka och kolla efter en ny dator snarast..

Idag har jag iaf varit på ett sista möte med min stödgrupp, det känns både tråkigt och bra. Idag fick vi skriva ett varsitt brev till våra kära, så jag skrev ett till min fina pappa. Det skickade vi sedan iväg med en ballong, det var så fint men också väldigt jobbigt. Men det har varit skönt under dessa veckor när vi varit där att ta upp allt jobbigt som man kanske inte hade gjort annars. Jag är väldigt glad att jag gick emot mig själv och gick på dom här möterna, dom har gett mig mycket. Även fast jag inte märker det nu så vet jag hur viktigt det är att prata om sina känslor så man inte går runt och håller allt inom sig. Tillslut exploderar man och det är jag redan bra på.

 
 
Imorgon ska jag försöka komma upp i tid, jag har en del att fixa innan the big familia kommer hit och ska ha lite julmys. Vi ska göra pepparkakshus, lussekatter och pepparkakor. Det ska bli så himla mysigt. Nu när vi äntligen fått klart med julpynt i våran lägenhet så kommer detta blir perfa.
Nu ska jag krypa ner bredvid min vackra prins ♥
 

Kommentera här: