fredagsmys

Vilken rolig fredag jag fick, lite planerade fast spontana dagar blir nästan alltid bäst.
Jag började dagen med att diska bort världens diskberg och sätta på en maskin tvätt, börjar bli riktigt bra på hemsysslor nu för tiden. Under tiden kom jennie och rob på besök, vi drack te, åt chips och snackade skit. Det är så mysigt att dom är hemma igen. När rob var tvungen att åka roade vi oss med att kolla lite bilder från australien, tiden sprang iväg och tillslut fick vi fixa oss lite fort för att åka till systemet på torget. Där kramade jag jennie hejdå och jag och robin åkte hem till glenn och nathalie för att se deras nya lägenhet och förhoppningsvis den stora magen med deras efterlängtade bebis i för sista gången. Vi längtar så mycket att vi spricker, iiih!! Efter ett glas äpplejuice och mysigt häng var det dax för mig att ta mig in till stan för att möta upp några goingar från liseberg. Blev en trevlig kväll på vino med mycket tjöt och skratt. Jag älskar att alla goingar från liseberg är så lätta och dom får mig alltid att skratta lite extra mycket under en kväll :)
kvällen avslutades med en cheesburgare på donken, sen tog jag bussen hem tillsammans med min prins.
 
 
 

Kommentera här: