gokväll.

Nu ligger jag nerbäddad i sängen ingen, fast denna gången tillsammans med prinsen :) Borde egentligen sova för längesen, men det är nått speciellt mellan mig och natten alltså. Detta måste vi ändra på..
Denna onsdag blev bra men slapp. Blev aldrig någon dusch som faktiskt äckligt nog skulle kunna behövas. men som evelina sa - det är bra att låta håret vila. HAHA. Jag har iaf diskat, plockat undan, dammsugit och tvättat två maskiner tvätt. heja mig! Sen kom evelina på besök och det fick vi fira med en kopp te och lite gött häng. Hon hjälpte mig även att fixa klart det sista på mitt cv, så nu finns det nästan inga undanflykter, nu är det bara att söka massa jobb!!! Vi åkte även och handla mat, fick bli tacos för hela slanten och det blev riktigt gött :D 
 
Nu har vi kört hem evelina efter lite besatthet av nått spel på telefonen haha, men det var kul så länge hjärnan hängde med och vi behöver ju inte gå in på hur länge det var ;p
 
tack för idag.
 
 

Kommentera här: