140103

Nytt år, nya möjligheter.. igen.
Det kommer inte bli lättare för att det är ett nytt år, men jag ska med nytt tänk börja göra vissa saker annorlunda. Jag ska tänka annorlunda och jag ska göra saker annorlunda. Det känns som att jag har en hel del jag vill göra och för att kunna göra allt ska jag först ta tag i mig själv. Jag ska söka upp någon jag kan prata med så att jag inte håller allt inom mig. Jag ska bli mer öppen mot Robin och mot alla andra i min familj. Mår jag dåligt ska jag ta tag i det och är jag glad ska jag låta mig själv vara glad. Jag ska bli bekväm med mig själv igen, jag ska börja röra på mig och inte trycka i mig allt onyttigt bara för att jag kan. Jag ska få en snygg mage. Jag ska börja ta hand om dom jag tycker om, jag ska börja visa kärlek igen. Jag ska bli kärleksfull. Jag ska fixa relationer som är trasiga och jag ska hitta ett nytt jobb.
 
Jag kan inte säga att det kommer bli lätt, men om man vill så kan man. Med hjälp av dig fina pappa så ska jag klara detta, men då får du allt se till att stötta mig och bäst av allt hade vart om du bara kom tillbaka hit.

Kommentarer:

1 ...?:

Det löser du! Om inte, då är jag alltid här. Å tillsammans löser vi allt!! Love you my love

Kommentera här: