torsdag

idag är det torsdag, löning, en vecka kvar tills vi åker, jag är ledig och vi ska ut och äta med hela familjen nästan. Känns som en bra dag. Jag har verkligen passat på att bara försöka vara dom här två lediga dagarna. Jag har inte ställt någon klocka men ändå vaknat i tid, jag har städat och plockat lite här hemma, jag har fikat och hängt med fina vänner och såklart med prinsen. Men ikväll står familjen högst upp på listan, vi ska ut och äta god mat och bara umgås. Jag kommer sakna dom till tuuusen när vi är borta. Tack och bock till skype!
Nu har jag fyra dagar kvar på donken sen är mina sex år slut där. Som det ser ut nu iaf. Det känns spännande och lite nytt men ändå jättebra, jag ser fram emot mina nya möjligheter..

Jag bara måste sluta tänka på jordens undergång, någon som kan säga bestämt att vi sitter säkert!


Kommentera här: