131202

Tänk att en utav mina bästa vänner bor och studerar i Japan, det är helt sjukt men samtidigt så jäkla coolt. Men satan vad jag saknar honom. Nu har jag iaf fått prata av mig lite med honom så det känns skönt och det är alltid skönt att höra att han mår bra och trivs. Ett måste för nästa år är att åka och hälsa på honom, så nu ska jag börja tjata på robin och rille så vi kan boka några biljetter någon gång..

Dagen har börjat bra, dock lite slappare än vad jag hade tänkt mig. Jag har blivit så himla trött på morgonen och orkar verkligen inte gå upp förän jag verkligen måste och det suger. Men idag känns det ändå okej. Jag har tvättat tre maskiner tvätt, hängt all tvätt och ska snart hämta allt. Jag vill åka en sväng till ikea men det får nog bli senare när min mor har slutat om hon fortfarande vill följa med då.

Jag måste köpa mig en ny dator med, har nu börjat fatta att denna jag har suger.


jag och fina coffebiten

Kommentera här: