tjugonde februari

Jag ligger fortfarande och drar mig i sängen, ska snart gå upp och ta tag i dagen. Tänkte först göra mamma lite glad genom att städa och kanske kanske kan jag fråga robin om han vill hjälpa mig att fixa middag idag :) hihi! fikan med lollo igår blev jättemysig, var kul att se henne efter så lång tid och höra allt kul som har hänt, när vi kände oss klara tog vi oss ut i kylan igen. SATAN VAD KALLT DET VAR IGÅR! 
Jag avslutade kvällen med film,popcorn,godis,cola och lite tjöt hemma hos fanny. Det var mysigt!
 
nä nu ska jag gå upp, står ju överallt att det är vårväder ute :o återstår att se.
min fina fina jennie är hemma igen och det gör mig såååå glad!!! 
 
 
 

Kommentarer:

1 Anonym:

Ni är fööör snygga!! Borde vara olagligt ;)

Svar: Hahaha du är snygg!
Ida

2 Fanny :

/Fanny <3

3 Jennie:

Ååååh jag vill se meer bilder från våra bus! får man lov att komma över ikväll då kanske? :) löööv

Svar: Hihi du är så välkommen såå ;)) <3
Ida

4 Anonym:

uuuuff blondinas uff hayat

Kommentera här: