långa nätter

Jag ligger gömd under löven
jag ligger gömd under snön
Jag har fastnat med händerna i marken
i minnet från en mardröm


Tankar som inte kan skrivas ner till ord, smärta som inte går att ta bort, tårar som aldrig tar slut, ångesten jag får när jag ler. Jag vill skratta när jag gråter och jag vill gråta när jag skrattar. Jag vill ha ett liv tillsammans med dig, jag vill inte bara ha minnen, jag vill inte att saknaden ska vara så stor, jag vill ha dig i min vardag. Jag har så mycket saker jag vill berätta för dig. Jag vill att du ska höra mig, jag vill känna din värme, jag vill skratta med dig och skapa fler minnen. Det är du som ska läma över mig om jag någon gång skulle gifta mig, det är du som ska bli morfar till mina barn, det är du som ska föra hästbetten vidare fasän om ingen egentligen gillar dom. Men du fick alla att skratta, du var god och stark. Detta skulle aldrig få hända dig! Det gör så ont i mig att leva utan dig.Jag älskar dig mer än ord kan förklara, du är min värd och hålet du lämna i mitt hjärta försöker jag fylla med din kärlek!

Kommentarer:

1 Nadja:

Styrkekramar <3 <3

Kommentera här: