drunk in love

Jag vet egentligen inte varför jag skriver här, inte så att jag någonsin kommer få en stor blogg eller att det är någon som läser men det är ändå kul, haha. Man får liksom ut det man vill och kan skriva om massa bajs som ingen vill läsa...
Idag har jag iaf bokat tid för att sol duscha, det ska bli sjukt spännande. Hoppas bara det blir fint och inte ser allt för fejk ut. Jag har sprungit på stan och hittat mina skor som dom bara hade ett par kvar av i MIN storlek.. helt sjukt, det måste vara ödet. Så nu har jag lagt undan dom tills imorgon ifall det finns någon snäll där ute som vill köpa dom till mig i present ;D annars går jag nog och köper dom till mig själv haha.. Dom kommer vara sjukt snygga nu till våren och sommaren. mums.
En till sak jag har "lagt undan" till imorgon är en..... RESA. iiiiiih jag blir helt pirrig när jag tänker på det. Så imorgon ska jag och frida kolla på det sista och planera om vi ska ta den eller inte. Jag tror det blir den, eller det känns så haha. Åh det är så mycket som händer nu och mycket pengar kommer gå men det känns ändå värt. Man lever faktiskt bara en gång och man vet aldrig vad som händer, nä nu ska jag inte vara sån men påriktigt. Jag vill leva livet och resa är det bästa jag vet så det får gärna alla mina pengar gå till.
Efter våran 50 års fest drar jag och min prins till London med, det kommer bli sjuukt kul och så himla mysigt.
 
Imorgon ska jag tvätta, träna, kanske köpa resa och träffa lena!
 
 

Kommentera här: