sjukling

.

Det känns som det har hänt så himla mycket nu den sista tiden, eller iaf sen jag skrev här sist. Så det känns knappt som jag orkar ta upp allting, speciellt inte nu. Men jag ska iaf göra mitt bästa på ett snabbt och enkelt sätt.
Långhelgen som började redan på onsadg efter skolan, direkt efter träningen blev det utgång med kusinen å elice och några vänner till dem:) kvällen blev faktiskt riktigt lyckad. Va hemma sent å sov länge dagen efter. Torsdagen gick för min del ut på att chilla framför tvn med pyamasen :] allt va liksom bara till å längta till fredag. Fredagen blev lika lyckad som jag hade väntat mig, det är svårt att vänta sig någonting annat när man ska vara en hel kväll me bara goa människor :] Allt var liksom bra (även eves kött, iaf lite) :D nä men, resan till östra, bilresan te anna å te affären å tillbaka, ölspelet, maten, den dansande räven, bilresan till utby och te efterfesten och hem, karaoken va vi nog som bäst på :D:D haha, nä men den kvällen var ba för bra, me like. Lite jobbigare var de å komma upp på lördagen då ja skulle jobba :o hehe, men de gick bra å ja kom i tid, duktigt där. Senare på kvällen blev de grillning i slottskogn å sen backa fast därifrån åkte vi lika fort som vi kom dit :) hehe ajdå. Å anna å fanny vill slåss. Dom ville nog bara visa att dom är från angered :] fast vi andra backa ur, eller iaf ja, jag e duktig flicka :D:D På söndagen där va ja å fika me gustav :)
Sen började skolan igen, men veckan gick fort och om helgen som var nyss orkar ja inte berätta om nu men de kommer, kan iaf säga att det var grymt kul :D

Nu ska ja sova så ja kan bli mer frisk :)


Ni måste bara gå in på denna länk å lyssa på min älskling ♥
http://www.youtube.com/watch?v=IS0YmJhYe5Y




Puss å krams ida!



Kommentarer:

1 Nadia:

Den helgen var för bra alltså, håller med dej ;)

2 Anonym:

Ida din fiiiiiis! !20 pers har vart inne nu! hahaha. läkar du också herre guuud

Kommentera här: