klar



Det blir många kortis inlägg nu när jag liksom har tid, men det är kul :) Jag är klar nu, eller det känns så iaf. Kommer säkert komma på massa när bussen går om 3 min. haha. Men springa ska jag inte. usch, det har jag inte ens kraft till längre. hur sämst som helst. Ska nog börja träna, eller jag måste! haha.
Ska springa in på gina fort, åh har sett en sjukt snygg klänning där. tro dock inte den finns längre, men ska be hon kolla upp vart den finns i närmsta stad typ haha. nån får skicka den till mig.. (a) haha. Jaja orka, nu blir det bara bajs av allt.
Nu ska jag.. typ.. göra det sista helt enkelt.

PUSS!

Kommentarer:

1 Sandra:

Titta på hemsidan och beställ den där om den finns annars :-)

2 fanny:

Du är för söt babe, skriver i sista sekund ;)

3 ida:

F - haha jag vet blir alltid såå ;)

S - jag har redan kollat där hittar den inte ju :/ blää, så himla typiskt

4 Sandra:

Synd att du inte hittar klänningen, den är troligen slut, men hittar du ingen annan då?!

5 ida:

nej jag gjorde ju inte detta, ska spana mer imorgon :)

Kommentera här: