IDAG



Idag smäller det, idag drar vi. Det är helt sjuuuukt. Jag tror inte jag har fattat än att vi åker, det känns så knasigt men ändå så skönt. Så himla skönt att komma bort från verkligheten lite. Bara sola och bada och ta hand om mig själv och nadia då, haha. Om ca 30 min drar vi till flygplatsen.. GAAAH! Fast jag kommer sakna alla här hemma såklart, det är ändå lång tid, fast det kommer gå fort och det kommer kännas skönt när man kommer hemigen och får krama om alla. Men nu är det thailand som gäller å satan va kul vi ska ha.. Blir antagligen lite tårar innan jag hoppar på flyget, känslig som jag är. Men det är okej.

Jaja, springer jag på nån data där borta på min semester kanske jag slänger in nått hej här på min blogg, annars får ni läsa våran resdagbok bara! Den ska vi försöka uppdatera så mycket som möjligt! :)
Ha det så bra här hemma!!

PUSS!

Kommentarer:

1 fanny:

Snart kommer ni hem mina älsklingar! Eller aa kanske inte snart men om inte så lång tid i alla fall :D Åå det ska bli så härligt att ha er hemma igen, har saknat er riktigt mycket...även om tiden har gått jävligt fort men ändå. Det är tomt när inte ni är hemma!! Miss you pussss

Kommentera här: