Jag behöver din röst!



Det blev en runda på stan idag innan jobbet och visst fick jag med mig lite shopping hem, inte bra. Men det liksom bara suger i mina fingrar efter mer mer mer! gaah. Men nu har jag en fråga till er ynka läsare jag har. Jag gick å kära ner mig i en svart spetsbody för ett tag sen som jag idag valde att köpa med mig hem. Hur fin som helst faktiskt haha men då är frågan. Tycker ni det är okej att ha den till typ ja tex ett par jeans eller en kjol å bara bh under. Jag tycker det är mycket tjusigt men vill ju inte se billig ut. Hjälp mig.

Ni kan få se en bild på mina kap iaf...





Imon skulle jag vilja vara ledig så är det någon som vill ta min tid, RING! går bra om du bara vill ta halva tiden med, RING RING RING! dax å krypa ner.

Kommentarer:

1 Fanny:

Jag tycker det är sexigt ;) Om du har något hyfsat enkelt till, som ett par jeans eller en svart kjol :D Jag menar det är ju inte så att du går i bara bh för då hade det varit slampigt hahha. Ha det!

2 Fanny:

Föresten, skitfina saker du fick med dig hem ;) Jah är typ kär i linnet med kedjor, det var ett riktigt kap :D

3 Sandra:

Gumman, visst kan det vara fint, jag hade däremot inte gått så men det är upp till var och en. Men snygga saker du hade köpt. hehe :D Kramar

4 Frida:

Go for it baby!

5 jennie:

jag tycker lätt att du kan ha det! asläckert!

6 Sandra:

Om du inte hinner lägga upp något nytt inlägg så säger jag nu, ha nu en bra semester och en bra flygtur. Sola lite för mig också!! Ta det lungt bara ! Hoppas ni får det underbart!



Kramar Sandra

Kommentera här: