100725



Ge mig en kyss innan du går
att bygga en dröm på
En kyss innan du går
En kyss att bygga en dröm på



Jag är så himla ledsen, en spelning på ett år, ett datum när inte ida är hemma och allt är som det brukar. Misslyckat. Vad kan krossa idas hjärta mer än detta. Det är nästan så att jag är lite smått arg på håkan själv asså. Hur kan han med, hur kan han sjunga ut för människor när inte jag är där. Nä nu blev jag mer ledsen och det gör inte saken bättre att idas semester är slut och att hon börjar direkt med en trevlig stängnins veckan. ÅÅÅÅH!

Jag borde sova och jag ska sova, ville bara skriva av mig lite, Jag är inte så deppig som jag låter, bara lite. Fast livet rullar fortfarande och bäst utav allt är att jag har lite ledigt igen om 9 arbetsdagar, hur fett är inte det. Tagga ida. Åh jag e liksom lycklig, känns as nice. pirr i magen!

Haha vilket dubbelt inlägg, tråkigt som alltid haha. Nu ska jag somna till håkan och drömma gott :)


Kommentarer:

1 Sara:

Vi ska tagga som fan för vår egen håkan konsert så du behöver inte oroa dig! Föresten vartifrån åker vi och med vilket bolag? Mor min undrar ;)

2 Evelina:

ääh du går inte miste om ett smack! en kråka som tror att han kan sjunga. jag kan sjunga för dig ist :) anytime

3 ida:

ööh evelina, snacka aldrig så om min faktiskt gud igen. fast du kan få sjunga för mig med om du vill (a)...



Ja sara fan snart åker vi haha, fett! Minns inte vilka vi åker med men från landvetter haha.. Jag ska kolla upp det åt dig ;)

4 Nadia:

åååhnej gissar det är när vi är på vift, men vi kommer ha det underbart ändå. det är håkan som missar oss hahaha :D

Kommentera här: