en ny ida



Haha jag vet att ingen där ute skulle kunna tänka sig att jag skulle klippa av mig håret, men gissa vad, allt hår är typ borta nu. JAG HAR KLIPPT AV MITT HÅR, eller inte jag men alex. Och jag gillar det nog, eller jag hoppas det, kommer ta några dagar innan jag vänjer mig. Men så får det vara. Var trött på mitt tråkiga andra. Och färgen nu är super. I'm lovin it!

Har inte haft tid att blogga i helgen så tänkte uppdatera mig lite imon, ville bara slänga in en sleten bild på en ny ida som precis kommit hem från jobbet.


Håret ser faktiskt lite längre ut än vad det är i verkligheten, men äh!

Vad tycks!? :)

Kommentarer:

1 Robin:

Nice! ;D

2 Nadia:

Snygging:)

3 ida:

haha tackaaar :)

4 Frida:

Jätte fint gumman!! Kul med förändring:)

5 Evelina:

ååååååååååååh neeeeeeeeeeej! :'( nu har vi typ samma frippus och du är 300% snyggare än mig vilket innebär att jag kommer se 200% fulare ut brevid dig. dammit, u fineass!

6 Sara:

Åååååååååååååååh jag vill se!

7 Fanny:

Fan vad snyggt baby ;) Du är så het!!

Kommentera här: