Filippinerna



Nu var det anna ett tag sen jag skrev lite har. Inte riktigt haft tid och ork for att skriva av mig, men nu jaklar :)
Just nu ar vi pa en utav dom finaste platserna jag varit pa, en liten o i filippinerna. Boracay. Hit maste alla aka. Allt ar sa chill har, man bara alskar allt. Sa har har vi levt livet nu i en vecka, bara glassat runt. Solat, badat, kalasat, akt segelbat och snorklat. Ja bara njutit helt enkelt.
Allt har ar helt underbart, man bara alskar allt. Hade ju vart mysigt om alla nara och kara var med men dom far jag krama om snart, ska bli mysigt. Men man borjar fa lite smatt panik nu nar man inser att man snart ska hem. Gud vad segt allt kommer bli men anda mysigt, vill hem och pussa pa min prinsessa :) lala.. Se bara till att ta bort all sno och kyla till jag kommer sa kommer allt bli super duper.

Ikvall ska vi kalasa for sista gangen har pa on, imon drar vi vidare till Bali for att sedan ta oss till gili. Hur underbart som helst!

Ta hand om varandra, sa ses och hors vi snart!





PUSS!

Kommentarer:

1 Sara:

Saknaaaaaaaaaaaaaaaar!

2 Anonym:

Hej hej.............guuuuuuuuuud vad ni har det häääääääääääääääääärligt hehehehehe...Tack för det fina kortet från Malaysia jag fick det precis idag nu....Blev glad som alltid när jag får kort...TACKAR. Ja snart är det dags att åka hem igen men vilka underbara minnen ni har att plocka fram i vinterrusket och när ni blir gamla och sitter i gungstolen och myser....ler.....Ha det bäst nu och njut ännu mer den sista tiden ni har kvar därborta....Många kramar till dig...Hälsa tjejerna...Var rädd om dig....Kram

Kommentera här: