Fredag

Föddes en lördag, mamma kalla mig för discotjej
Så på en lördag, ja då vet du var du hittar mig
Föddes en lördag, alla kallar mig för discotjej 
 
 
Ikväll ska vi gå på VERONICA MAGGIO, jag är sjukt taggad. Det kommer bli så himla kul och jag ska sjunga mig hes. Men först måste jag duscha och äta, jag är så jäkla hungrig men det ekar överallt i matväg. Inte okej. Får la trycka i mig några bullar som vi bakade igår. Jag är nästan lite chockad, dom blev skit fina och smakar nom nom. Nöjd tjej med världens bästa mormor. Det var så fruktansvärt mysigt igår, vi pratade om allt mellan himmel och jord, bakade bullar och käkade pannkakor. Riktig lyx torsdag. Vi kom fram till att vi ska ha olika bakdagar med. Nu kom jag dock på att det inte känns rätt att trycka massa bullar, jag har ju precis tränat. Nu jäklar ska jag gå ner! haha..
 
 
 
HAR JAG SAGT ATT VI HAR BOKAT RESA. OMG OMG OMG OMG, OM INTE SÅ HAR VI IAF GJORT DET OCH JAG LÄÄÄÄÄNGTAR IHJÄL MIG. IIIIIIIIH!
 

Kommentera här: