söndag

Förstår inte varför jag inte kan sova, eller varför jag inte är trött på nätterna. Men när klockan ringer och man ska gå upp då är man såklart HEELT slut. Så nu sitter jag istället och tänker på vad jag ska göra imorgon. Jag ska kolla upp en bra salong där jag kan sol duscha, jag ska träna, kolla in lite butiker i stan och kanske hitta en klänning jag kan ha på våran fest. Våran fest behöver vi planera lite mer med, mat, alkohol och ja känns som massa haha. Imorgon kommer vi nog ha koll på hur många vi blir iaf och det ser ut som en hel del, det kommer bli toppen!
 
Min helg har varit super, den började i torsdags kan man säga. Då var vi först på tupperware party sen drog vi vidare till Jsons våning för att lyssna på Barbados men vi kom såklart in 2 min efter att dom slutat haha. Men det blev kul iaf. I fredags var vi hemma hos malin för att fira att hon tagit examen och en trevlig förfest ledde till utgång på valand där vi mötte upp fler goingar. Igår sov vi lääänge, sen var vi på kalas hos svärfar åkte och käka kinamat och sen blev det slappis lördag med film. Idag har vi haft tacosöndag och bara myst!
 
 
Nu ska jag krypa ner bredvid min prins, så himla skönt när han värmt upp sängen :]

Kommentera här: