just de

.

Du lovade mig världen men gav mig inte ens din hand
Dina löften är som sand
De rinner bara genom fingrarna försök fånga de den som kan
Men mitt hjärta du vann
Du brukade le kärleksfullt mot mig
Snälla låt mig fråga dig
Betydde jag något ens för en minut
Jag vägrar tro att detta är slut
Men dina tomma ögon stirrar
Allt omkring mig flimrar
Jag måste bara fatta detta
Förmodligen är det de enda rätta
Du och jag var aldrig menade för varandra
Jag antar att du i ditt hjärta har en massa andra
Kanske jag inte ens funnits där
Men jag och lovar och svär
Du hade en plats i mitt hjärta
Den platsen är nu fylld med smärta
För varje dag som går läggs sårskorpan på mer och mer
Det ska bli ett osynligt sår som inga ser
Allra minst du
Ibland vill jag bara krama dig här och nu
Men jag vet att det hela är över
Minnena på tiden då vi var lyckliga söver
Långsamt somnar jag in på kudden
Jag plockar fram sudden
Och suddar ut det sista minnet av dig
Det är du som säger att du älskar mig



Bajs på kärlek, på riktigt!

Kommentera här: