jopp

.

Jag hatar att gå å lägga mig, det är så himla tråkiigt. Speciellt när man e helt ensam oxå :o
muha, detta känns trist, känner mig typ jätte ensam, kom hit någon då! (a)
Jopp, imon e det redan söndag å ah skola igen på måndag, men imon e de ONE TREE HILL, mumma mumma mumma! :) för de e ba för bra liksom!
Men ah lite har ja ju gjort i helgen ändå, mums.
I Fredags var jag, Fanny och Tess i onsala hos Elin å glodde film typ, å åt massssa godis å chips me massa dipp, jag säger ba älska. haha ge mig grill chips då, det är bra att ha när man e ensam ju... :] Vi kollade typ på, Ondskans ansikte (eller ah va den nu hette) haha och Dina, mina och våra, så ball så ball, men såå kaoos D: muha. söting barn.. haha dom va bra faktiskt.... (men jag vill oxå se saw 3 nu ju, fuskiisar)
Jaa och idag, äntligen fick vi träffa den lyckliga pojken. muha. Okej bejb vad ska jag säga, du är värd detta å jag han var mer än ba godkänd, kör hårt nu! :] jag önskar er all lycka i världen. för ni är mumma... muha Och jag är väldigt snäll å helt ensam, men det funkar det oxå ju, typ ibland iaf! Ja men iaf, dagen började med att jag åkte å jobba, segt å gå upp bara men de funka, å jag brände mig idag :( de gjorde helt ont i mitt finger, liksom plasthandsken, haha eller a iaf den saken fastande ju i grillen, eller den smälte ju fast :o illa där, men det går över, eller det har typ gått över nu, jag är ju töfffing, o jääh! Sen så åkte jag, Fanny, Tess, Frida å Putte08 å bowla, det va helt skojjigt så, men ja söög, fast ja kom inte sist (stolt faktiskt) haha. Alltid kul å bowla. Sedan drog jag, Fanny å Tess vidare te vasa för å fika, snuttegöllen åkte hem för att ah, vem vet vad, men iaf, vi kom dit köpte kaka å dricka, å de va mumma. Mys å ba prata av sig lite haha. Och vi är mer än ba desperata, det står vi faktiskt för. D: haha. (eller dom är "inte jag") muha. Sen träffa vi till å me Niclas, Victor å Mikkel fort, liksom ba hejja å så, men de va kul, de va ett tag sen sist.  "Men vi hörs av snart igen" haha ja visst ja visst :] Ja iaf dagen har vart helt bra! det behöver inte va livat varje helg. :) viär duktiga flickor!
Jopp, imon ska jag upp tidigt igen, för å jobba. men det är faktiskt inga problem, de e kul när man väl e där, fast ibland lite segt när man e sådär trötter, men jag gillar donkan! :] Jääh!

Okej sluttjötat! (a)


Got no feel, I got no rhythm
I just keep losing my beat
I'm ok, I'm alright
Ain't gonna face no defeat
I just gotta get out of this prison cell
Someday I'm gonna be free, Lord!

Find me somebody to love
Can anybody find me somebody to love?



"IDA IS THE SHIT"                                                                                                                                                             

Kommentarer:

1 Anonym:

hahaa jag kom sist :( jag tyckte fan jag gjorde bra ifrån mig ! du är bäst Ida ! vi rings snart :) pussis

Kommentera här: